onsdag 25 september 2013

Säger fredag ;D

Nu ni mina vänner och icke vänner.
På fredag är jag barnfri med stort jävla F! Okej ska inte överdriva men som jag har längtat till denna fredag!! Blir middag och lite vin(?) Hos Ellen. Sen blir det lite häng hos henne om vi inte går ut och slår klackarna i taket! Inte ofta de händer nu mera så kanske är på tiden! ;) 
Inget som är riktigt spikat få se vad man orkar/känner för men en sak som är spikad iaf är att jag ska sova på lördag . SOVA. Kan ni fatta. Tänker sova/slappa/chilla hela lördag dag.
SOOOOOOOVA ha ha!
Har inte sovit en hel natt knappt en halv natt på två veckor! 
Aja hur som så kommer de bli nice! 

För övrigt har jag varit på kurs igår och idag. Inget annat skoj. 

Bjuder på oss 2 gamla pics. 
Saknar lite att va blond nu. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar