torsdag 3 oktober 2013

Long time no see..

Förutom jobb så har jag träffat min pappa en stund idag. Barnen fick också träffa han för första gången! Gick faktiskt jätte bra! Va mys. 
Eftersom hans besök hit till Sverige (han bor i finland) va helt oplanerat så blir det inte så lätt att umgås. ..
Ska ju  jobbas osv men på lördag kommer han nog hit! Ska bli jätte roligt!
Får försöka ta vara på den tid som finns man vet aldrig när den tar slut<3 

Anpropå ingenting så har jag gått upp så pass i vikt att några frågat mig om jag är gravid HAHA! Då är de fan illa ;) 
Är iaf inte de!! Har bara samlat på mig en del till vintern hö hö. Ne men syns mest i ansiktet och runt höfterna på mig. 
Väntar på orken och på att få hem tränings redskap så jag kan köra i gång .. Typ 2014 *lol*  

#ärvilseilingonskogen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar