lördag 28 november 2009

God morgon SVERIGE!!

Go morgon alla hoppas ni sovit gott!
Själv fick jag världens huvudvärk igår som inte gav med sig av nåt,Varken kaffe,ipren,el massa vatten...Mådde illa som fan och trodde huvet skulle sprängas i bitar!!
Kan va migrän säger dom, Har inte haft de själv förut men de kan tydligen komma när som helst av olika faktorer.
Gick och la mig rätt tidigt och lyckades tvinga mig själv att sova och nu när jag vakna va de borta.
Såå skönt =)

Ska duscha äta frukost sen blir de att åka och träffa min broson och hans tjej (Jimmy&Karin) Dom har myshelg i brosans husvagn i bjursås och de är ca 15-20 min härifrån.Ska bli kul att träffa dom ta en fika och åka till lager 157 och scorett outlet!hmm kan bli farligt ..funderar på att lämna kortet hemma haha ;):)

Jonathan my friend från bilskolan klarade uppkörningen igår!!!! GRATTIS TILL DIG!!!! =)
Snart e de min tur..... vi är 4st som kör upp nästa veckan ..Dom flesta vet dag men vill inte säga här ändå ännu..om jag inte redan gjort de kommer inte ihåg haha men iaf..HÅLL TUMMARNA FÖR MIG ;-)

Bye bye

1 kommentar: