söndag 29 november 2009

Lovley...

Gick upp för ca en kvart sen ,Haft en riktigt sovmorgon =) Men gick och la mig ganska sent oxå vid 2 tiden nånting...
Pratade i telen med <3<3 i natt...Blev ca 1-2 tim..vi pratade om allt mellan himmel & jord..Feels good.. :)

Gjorde inget speciellt kolla på tv såg "Tomten är far till alla barnen" den e lika rolig varje gång höll på att garva ihjäl mig så skön humor i filmen.
John & jenny va ute på stan igår och kom hem efter jag somnat nångång...Dom sover fortf ..Tror att vissa här kommer va bakis idag ;)

Det är 1 advent-Bara 4 söndagar kvar sen är det JUL! Kan ni fatta julen e snart här..Längtar!! Hade velat va hemma med Miranda idag <3<3 Julpynta och myyysa...*saknar* :(
Men vi får ha en egen 1 advent med julpynt & bakning mm nästa helg!

Grattis till Lotta min vän!!!!! Är så glad för din/eran skull!!!
"You belong together" <3<33<33<3

Nästa gång ni hör från mig ..Blir när jag KLARAT el kuggat min uppkörning..... ;)

Ciao ciao

1 kommentar: