tisdag 1 december 2009

@ Work.... :)

Jah då var man tillbaks på jobbet och det känns bra! Har haft massa att göra va ca 1 veckas arbete man låg efter med men jag har redan kommit i kapp. Härlig morgon ;)

Är super glad FEELS GOOD! Altt verkar falla på plats så småningom ;)
Klarade uppkörningen igår så jag har KÖRKORT!!! Så underbart!!!
Nu är de bara bil som fattas men de kommer snart.. :)

Kom hem igår eftermiddag,Min underbara vän Annie hämtade mig <3<3
Thanks honey! ure the best ;) :) Blev handla på willys ,Fixa hemma kram & pussa på min prinsessa =)=) Sååå skönt att komma hem!!!

Fick en present av D oxå..<3<3 *glad*

Have nice day alla! Själv ska jag kapa en bil och åka o äta lunch nånstans =)
Ciao ciao

4 kommentarer:

  1. Åh grattis åh vad kul med körkortet. Allt blir så himla enkelt med ett körkort.
    Du . . . . . Ronnie har försökt få tag på D men inte lyckats du kan väl hälsa honom att höra av sig till R när han kan.

    Ha det bra !!!

    SvaraRadera
  2. Nu finns det INGA ursäkter att inte glida förbi här o fika lite oftare ;P

    Kram & Grattis

    SvaraRadera
  3. Taaaack =) nee det börjar bli på tiden för en fika nsart lotta ;)

    SvaraRadera