torsdag 10 december 2009

Cocilana Etyfin...

@ work.. lite halv dåsig och varm..Har fått i mig host medicin,cocilana äcklig som fan men den hjälper iaf.
Hostat hela natten och morgonen NEEJ vill inte bli sjuk nu! Skulle ha tränat idag men känns som att det inte är någon bra ide ;( sen hade jag planer för helgen men få se hur de blir med det...oavsett hur jag mår så blir det att införskaffa julgran + julklappar :)(har ingen feber ännu så de e ju bra iaf)

Fick jobb erbjudande idag..Det va nåt som jag skulle kunna tänka mig jobba med VERKLGEN ;) men arbetstiderna va omgjorda och funkar inte för mig.. Vissa veckor börjar man kl 06 och vissa veckor slutade man kl 18..Och jobbet va i solna ..
Men få se vad som händer i framtiden.. ;-) Just nu skulel det inte funka.

Är nå fruktansvärt godis -sötsugen..Tror de blir til att baka ikväll..

Hejsvejs!

*JAG VET *JAG ÄLSKAR *JAG MENAR*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar