fredag 11 december 2009

Happy Friday :)

God morgon!
Det har det vart för mig iaf ..Vaknade och fick frukost på sängen ;) <3<3<3mina favvosar (smörgås med stekt ägg och te.) låter kanske inte världens godaste men jag älskar ägg mackor !! Bild kommer .. =)

Packade ihop min väska ,jag & mirran ska åka hem till bror ikväll. jag & jimmy (min brorson) ska käka tacos svulla lite och umgås med kidsen!
Det blir trevligt har inte umgåtts med han på ett tag. =)
Blev dock stressigt i morse..hittade inte mitt körkort..??? hade det igår trodde jag glömt de på jobbet men nu hittar jag inte det... man kan ju undra vad de är för fel på mig ibland e jag så tankspridd då man nästan blir rädd ;-( Suck...
Så mitt mission nu är hitta det...

Blir trackad här på jobbet,har en sån sexig whiskey röst hahahh fyfaan vill knappt öppna munnen!

Ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar