lördag 5 december 2009

Dyrt med bil försäkring..

@ work...Jippie inventering..SEEEGT!!
Dom andra har frukost fika nu men jag skippade de ska fortsätta att jobba på..
Åt faktiskt frukost med mitt <3 hemma ;)

Har åkt med "pärlan " nu igår och idag och den går fin fint hahah :)
Men det är helt sinnesjukt vad en jävla försäkrinng kostar och trafikförsäkringen!!
9800kr per år dvs 816kr i månaden för mig! Bara för att man precis tagit sitt körkort ;-( Vi kollade på några andra här på jobbet och för dom som haft kortet längre betalar dom ca 2148kr per år 179 kr i månaden... Dåligt.. det är en skillnad på dryga 7000kr!!! Men måste ju ha trafikförsäkring så de e bara betala o se glad ut..

Det va ett himla tjat på många att jag e så "smal" "finns väl dom som e smalare än mig och jag har själv varit smalare! Så fattar inte va problemet är??!
Det är min kropp & Jag mår bra PRIMA just nu ..så leave IT!! =)

CIAO!


Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar