fredag 4 december 2009

Friday.. :)

Yeees det är fredag så nicee! Är glad även fast jag jobbar över idag & jobbar i morgon ;)
Har söndagen ledig iaf!

Hämtade mitt körkort i morse..Känns fortfarnde så skumt för att de gick så fort att ta de ..Har KÖRKORT! Kommer va glad i flera vekcor för de här! (men kortet va inte de snyggaste)
Har fått köpa en gammal gammal bil (SUPERBILLIGT) HAHA så länge en mazda årsmodell 88 *ASG* men för mig gör de inget har nåt att åka på iaf och kommer ha den bara till jan-Feb senast .. sen blir de en bättre bil;)

Dom e så gulliga här på jobbet Micke & Danne som bytt till vinterhjul på den och fixat til den lite =)
Vissa meckar har sprungit ut oxå och spanat in mitt nya vrålåk hahahaha

Har funderat över min kära dotters 3år trots ,trodde de skulle börja ge med sig eftersom hon snart är 4...men icke sa nicke hon är värre än vanligt! Nu är det bråk om allting hela tiden..Maten, käderna vilken bok man ska läsa..Hon har blivit "anti mamma" och ingenting el nåt förslag som jag ger är bra..bara nej nej vil inte ska inte...suck ..Jag som tycker att jag alltid haft de så lätt men nu har hon bivit en liten bråkstake..SÅ KAXIG och ENVIS! ;)

Ha en underbar fredag alla...
Mycket motångar... men LIFE IS GOOD ANYWAY!!!! KÄRLEK!! <3<3<3

Ciao ciao

1 kommentar:

  1. Lika go är hon för det sötnosen :)
    Saknar faktiskt henne!
    Är ganska lugnt och tomt :(
    Fast jag har ju mitt lilla bus frö!
    Ni måste komma hit och hälsa på snart!
    Miss you <3
    Pussar o kramar

    SvaraRadera