torsdag 7 januari 2010

Film film och mer film

Är på jobbet och känner mig rätt så pigg och utvilad faktiskt!
Pratade med med mitt hjärta nyss och hon vill att jag ska komma och hämta henne..
Min pluttis..bara 10 dagar kvar. ;-(

Min dag igår blev ganska bra ändå.Fick låna en lur av syrran så man har nåt så länge! Sen bakade jag choklad kakor och vi kollde på film en gammal komedi "Halfbaked" =)
Blir mkt film nu när de e så kall ute! har inte lust att va ute för 5 öre!! FÖR KALLT..
Så ikväll blir de nån film till ;)

"Tycker vissa är så patetiska som ska snacka och vara "avundsjuka" på andra som har mer än vad dom själva har!Måste bero på avundsjuka om man inte känner personen men känner sig fri att snacka fett med skit..SÅ LÖJLIGT & PATETISKT och vissa borde verkligen komma ner på jorden och växa upp!
Det folka ofta gör är att man dömmer och bildar sig en uppfattning om hur personen är fast man inte känner personen det minsta ni hör ju själva hur fuckt up de låter!!
Sluta lägg ner energi på att öppna käften om sånt som inte berör dig och håll dig till ditt eget liv...
Klart man snackar om vissa människor ibland men de finns gränser!!

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar