måndag 11 januari 2010

HAPPYFACE

@ work..Tiden har gått så himla fort idag ,Fått mycket gjort och är på strålande humör!
Har känt mig glad & lycklig trots att det är tugnt med en del saker som inte går som de ska och vissa saker är kämpiga..men thats life ;-( ;-)
Men när kärleken går som den ska ;) och jobbet går som de ska,
Våren är runt hörnet-solen skiner- får hem min prinsesessa -Och träningen börjar på allvar snart..Finns ingen anledning att se de negtiva utan bättre att leva för de posetiva =)
De negativa finns.. men de blir bättre och allt löser sig alltid .."It always does"
Happy happy happy!

Min kära vän Annie som "gnäller" på mig dagarna långa hahahah (älskar dig honey) tycker att ja ser ut som ett sträck ;) (tack hjärtat) Vägde mig faktiskt igår och väger 52,8kg.... men mycket är nog muskler som försvunnit och dom kommer att komma tillbaka!

ps.Ninni jag väntar mig ett fika besök av dig i veckan.ds :)

Ha en underbar dag i solen!!
Puss hej!

1 kommentar:

  1. Nästan 53kg !! Shit vad tjock du e´ ha ha ha NOT
    Typ 34 kg mer än mig o du är liksom 4 meter längre än mig =)

    Gumman bli inte FÖR smal nu bara...du är jätte fin nu så mixa inte till nåt :))

    Kramis Lotta

    SvaraRadera