söndag 10 januari 2010

Härliga söndag!

Vaknade i morse vid kl 11 höll på att försova mig skulle va på träningen kl 12!!
Gick upp gjorde havregrynsgröt till frukost packa väskan och åkte! Hann i tid =)
(vi hade sagt kl 13 först men ändrade till 12)
Blev träning i 3,5 tim ! El a 3 tim blev det, en halvtimmes skitsnack oxå ;)
Körde mycket knän,vänster sparkar och slag kombinationer allt som jag behöver öva på.Hade kunnat träna längre men ORKADE inte va heeeelt slut!! Dom andra stannade kvar och fortsatte köra. Har tagit hårt att bara slappat i 3 veckor för att sedan köra gärnet i 3 timmar!! Är så mör i kroppen nu..och träningsvärken jag kommer få är inte att leka med med tanke på att jag knappt kan röra min armar nu! HÄÄRLIGT or NOT ;)

Känns så bra att börja med träningen igen.Den här säsongen blir de 3 dagar iveckan i stället för två för min del iaf.vanlig träning Tis+tors sen sparring på lördagar.Det är lördagarna som man får ut mest ifrån och jag missa i pincip varje lördag förra säsongen.Men nu är de nytt år nya tag! =)

Nu har vi Eddie på besök hos oss ,slängde ihop en sockerkaka som jag endast smakade lite av hahaha ;)
Han kom hit med slgaborr och borra så vi kan få upp gardiner i köket mm ÄNNTLIGEN!

Imorgon e de dags för jobb igen... Nu blir de chilla!

ciao ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar