söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Nyss ätit middag som min darling med stort D lagat till oss =) Riktigt gott va det! Nu väntar jag på att han ska fixa efterätten till oss
Verkar bli hallon blåbär frukt glass & grädde.. de ni! ;)

Har varit lite bakis idag efter gårdagen brudhäng hos Karianne.Va jätte trevligt. Jag Annie Lina v käkade tacos där efter vi äntligen kommit dit (de tog lite tid el jag tog tid på mig som vanligt sorry tjejer :) men som dom säger "Fint folk kommer alltid sent" haha
Sen kom jessica och några andra tjejer dit och vi drack lite drinkar Bacardi razz & mojitos snackade skit och lyssna på musik innan de va dags att bege sig ut.Karianne bor på medborgarplatsen sjutk mysig liten lägenhet och perfekt om man vill ut på söder el stan! Vi gick till Hotellet först(Annie åkte hem ;)) helt ok ställe men blev kortvariga och gick sen till 54an! Vi intog dansgolvet direkt och de va riktigt nice musk fakiskt! ja hade skitkul haha och va rätt dragen oxå:P Blev inte allt försent va hemma runt 01:30 nånting och ramla ner i sängen strax efter de.

Imorse blev jag väckt av D & mirran och blev tvingad till en skogspromis sådär kl 10 på morgonen hade vela sova liiiite längre men rätt skönt i efterhand att man inte sov bort hela dagen.De va skönt att komma ut och alonis drog Mirran i pulkan som tyckte de va SUPERKUL :)
va en sväng på jobbet oxå starta om våran bensinmack som låg nere..skumt vet inte riktigt vad som hade hänt?!

Nu verkar efterätten bli klar..Hoppas ni haft en riktigt hääärlig alla <3 dag för min har varit toppen och den är inte slut än..

Puss HEJ!

1 kommentar:

  1. Lika glad som alltid :)) låter som en mysig kväll,, <3 kram kram / Lotta

    SvaraRadera