måndag 15 februari 2010

SUPER HÄRLIGA MÅNDAG

Blev väckt av min lilla virvelvind i morse perfekt i tid. Man kan säga att hon drog upp "mamma ur sängen *skratt* Blev frukost och Mirran kolla på Timon & pumba en stund innan de va dags att åka.
De förtsa jag gjorde när jag kom till jobbet va att skotta snö från bensinmacken sååå roligt ;)
Ska upp dit och salta sen och hoppas att isen ger med sig sen! Omöjligt att skotta bort allt som det är nu.

Är på bra humör laddad för veckan med träning LÄNGTAR till i morgon!
Och mina svar jag väntar på...Tror KARMAN är med mig den här gången och tror de kommer blir så bra om de går som jag vill....Hoppas...!!

Vill varken skriva bu el bä här för att med min tur brukar allt skita sig så fort jag öpnnar munnen så denna gång är jag tyst ..!

Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar