onsdag 10 februari 2010

Allt & ingenting

Är på jobbet och är nå fruktansvärt trött.Kom isäng sent och kunde inte sova dels för att jag va irriterad och JAG kan inte somna om jag är på dåligt humör. :/
Låg och drog mig i sängen 45 min för jag orkade verkligen inte gå upp när klockan ringde! Så det blev bråttom att väcka Mirran och åka iväg.Hon brukar inte gilla när det blir stressig det brukar blir katastrof då men nu fick hon en macka med sig i bilen och VA SUPER GLAD =) (tack för tipset Lina L ;) :) )
Själv hann jag inte äta nå frukost men de bliv rågsmörgås + te här från våran resturang :P.
Igår slutatde jag tidigare hade ett ärende att åka till...

Sen på kvällen blev det thaiboxning! Tränade med Marre :)
Gillde fysen som våran hjälp tränare (Tony) hade till uppvämningen! Älskar knäböj jobbigt som fan men skönt efteråt!
Vi körde Främre sparkar,främre knän ganska långa intervaller men det va bra. Men som vanligt det är kondiditioen som inte är med. En dröm skulle va att kunna träna mer,oftare men tiden räcker inte till
Karianne va där oxå :) och vi blev fotade lite hahah jag va inte riktigt med 100% tappade koncetartionen för hade precis fått veta en sak som gjorde mig så sneeee(arg) och ledsen för en person skull så va helt lost i mina tankar! Va oxå därför bla jag inte kunde sova och massa annat..
Ibland önskar jag man kunde skriva allt man har på hjärtat men man kan inte alltid det..

Kommer aldrig kunna förstå varför man sårar den den personen man älskar varför man vill gör den man har närmast illa.Man ska ta hand om de man har inte förstöra!
Jag undrar hur man tänker då.. Förmodligen tänker inte man alls..Utan först när dom förlorat de dom har de dom älskar kanske då först inser dom men när det är försent.

Idag har jag mkt att göra älskar såna här dagar tiden flyyyger iväg då!
Väntar på svar för 2 saker oxå...Så snälla GOOD KARMA be with me ;)

Saker att se framemot:
Pinuppakalender
Mina 2 svar..
Alla hjärtansdag söndag= KÄRLEK! <3<3
Min födelsedag :)

PUSS OCH KRAM

1 kommentar:

  1. vem sårar vem å vem ska jag spöa ?? :))
    Avskyr när andra sårar nära... det är så själviskt för man kan
    OFTAST lösa allt på ett smidigare sätt, som sårar mindre.

    Hoppas allt är bra m dig iaf kramis

    SvaraRadera