torsdag 11 februari 2010

Mår skit...

Gick och la mig med Miranda igår ca19:30 tiden va så trött.men de gick ingen bra att sova iaf. vaknat säkert 200GR drömt massa mardrömmar..sjuka drömmar..cp tankar!! Kändes som att tiden aldrig gick när man kolla på klockan..
Sen har Miranda snarkat ,sparkat mig +att hon började blöda näsblod heltplötsligt och blev ledsen över de. =(
hemsk natt och dålig morgon. Ser ut sdom 7 svåra år idag ..svullna ögon och tom i huvet.
Blir nog bättre under dagen.
Idag tog vi bussen till dagis oxå har inte åkt buss på 4 mån nästan .Kändes lite konstigt.Men Mirran tyckte de va kul! Åkte med Ninnis pappa & ninni till jobbet och får även skjuts hem sen ,Ni rädda min dag TACK!:)

Nu ska jag upp till våran resturang & få i mig lite frulle..

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar