måndag 22 februari 2010

BLÄÄÄÄ

Hemma mår skit med huvudvärk som inte går över och mår sååå illla! :(
Haft huvudvärk sen i lördags eftermiddag de va då det börja.Satt i bilen när vi skulle handla och kändes som att huvet skulle sprängas och ville kräkas. Tog ipren och drack massa så kändes det bättre.Sen i lördags kväll kom de igen då gick jag och la mig tidigt för skulle upp till kalendern hoppades på att de skulle gå över.Vaknade igår morse taggad som fan men de dunka i bakhuvet så tog 1 koffein tablett och alvedon och hela förmiddan gick bra till jag kom hem igen. sen har de bara blivit värre :( Hela eftermiddan och kvällen igår har jag legat i soffan med sprängande hvudvärk och mått illa.Inte ens alvedon hjälper nu.

ska ringa till min husläkare snart annars åker jag in till närakuten idag är 3 dagen och det har inte gått över.

1 kommentar:

  1. Fan va jobbigt!! Pröva med citodon eller den där tabletten som är receptfri mot migrän! Vart kommer alla biler ni har tagit läggas upp? Är dom till en tidning eller nån hemsida>? Ni va ju skitsnygga iallafall! Såg nån bild på Linas blogg oxå! Visste inte att ni kände varandra haha världen är bra liten! Kram

    SvaraRadera