tisdag 23 februari 2010

SNÖ KAOS ÖVERALLT!

Och här på jobbet oxå! är man på jobbet fast vi har stängt idag och tar endast emot telefon samtal.
Det är RAS RISK på hela anläggningen förutom ett visst utrymme här i butiken som är säkrat så därför kan vi vara här.
Det har snöat sjukt mycket och det ligger ca 100kg snö för mkt per kvm!!
Så nu skottar dom taket och det är 5000kvm som ska skottas ..kan tydligen ta veckan ut.. ! Balkarna inne i bilhallen har vikt/böjt sig och det hade knatat i helgen :S Tur att det inte rasade hade blivit KATASTROF!

Nu har man iaf tid att städa och göra om butiken nya fräscha tag :)
Nånting bra av de hela!
Och de här passar mig perfekt att ta de lite lugnt idag.
Mitt huvud är lite bättre men det eviga dunkandet försvinner inte,Kan inte böja huvudet neråt för då gör de sjukt ONT! Somnade igår vid 19 tiden helt förstörd och mådde dåligt som fan men mår inte så dåligt nu.. Har tagit 1 alvedon & 1 ibumetin och de verkar hjälpa en så länge..
Blir ingen träning idag inte förens jag mår helt bra och det SUGER!! ;-(
Men men behövde och behöver vila upp mig så jag blir bra.

Nu är det dags att fortsätta med butiken få se hur resten av veckan blir..

Ha en bra dag i snöryran alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar