onsdag 17 februari 2010

Life can be good

@ work med samma huvudvärk som igår har skit ont vet inte hur jag ska få bort den eller vad det beror på efterrsom den kommer tillbaks till och från hela dagen =( Nu dricker jag BURN och ska ta en ipren inbillat mig att de blir bra av det.
Har ont i kroppen oxå..Blåmärken på båda brösten,ont på utsidan av hela örat, blåmärken och ont ovanför knäna och nå fruktansvärd träningsvärk i nacke & mage!!Självförvållat och värt det ;) men synd om iaf idag ;-(

Fick ett samtal idag och Miranda får ÄNTLIGEN byta dagis!!!!!!
ÄR SÅÅ GLAD ÄNTLIGEN!!! Den 12 mars ska vi dit och bekanta oss. Blir Kungstäppan som ligger ganska nära Björkhaga skolan och nära segersjö!! LOVLEY!!! Trodde det aldrig skulle ske.. :)
Imorgon är hennes läkar tid oxå och då får vi se.. hoppas man kan komma underfund med varför hon blir sjuk så ofta..
Sen är det bara ett svar till jag väntar på och efter det är allt perfekt!! Hoppas jag ;)

Sweet sweet sweet!

Nu är de back to work och möte ikväll..

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar