tisdag 16 februari 2010

Helt finito ...

Efter en sjukt bra och hård träning.Länge sen jag va så här DÖD!Vi började med en KILLER FYS ,sjukt jobbig! Sen övade vi mkt knän.Marre började må dåligt och avbröt träningen :( (Nya tag på torsdag ;)) så jag fick köra med Elli istället som körde slut på mig!haha hon e riktigt dukgit och stenhård och allt hon gjorde KÄNDES!Stenhårda knän hårda kast hårda sparkar! Men de va lärorikt och triggande som fan :P
Men blev yr på slutet så jag fick avbryta strecthningen..Kanske drack för lite vatten?! Ätit dåligt? För lite sömn?!
Nånting va de som gjorde att jag orkade mkt mindre idag än vad jag brukar.
(För er som undrar tränar jag thaiboxning)
Annars va de nog bara att jag fick träna med Elli som gjorde susen *skratt*

Helt tom ihjärnan... Blir att ta en dusch ..SOVA och ladda för en långe arbetsdag + möte imorgon eftermiddag..

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar