tisdag 16 februari 2010

MELISSA=HAPPY FACE =)

la upp några mobil bilder när jag vänta på kollegan i bilen efter lunchen :P
Blev fläskkotlet med ris & sallad för min del.De va gott!
Nu är jag tillbaks på jobbet ,Haft väääärldens huvudvärk men botar den med ipren och Sockerfri Redbull ;)
Vart en strålande förmiddag trots min huvudvärk och tror att resten dagen fortsätter lika bra!
Ikväll blir de träning hade hoppasts på att få träna med Lina v men hon kanske inte kommer ;-( Få ta de nån annan gång isf.


jag är så glaaaad över allt & ingenting.. Tror att vinden vänder..
Visst är de udnerbart att ha saker att se framemot??!! :)

Hejsvejs!

1 kommentar:

  1. Okej då vet jag vad du sysslar med på jobbet (0= Det är alltid roligare att läsa när man vet vad det är du gör lixom!! Ja det känns kul att vara gravid men har ju fått lite krämpor som e mindre roliga... Jag jobbar som vårdbiträde på ett servicehus i Tumba så jag ägnar mina dagar att ta hand om äldre människor (0= Kram

    SvaraRadera