tisdag 2 februari 2010

NRJ morgon Kanppen& Hakim

Finns inget bättre att lyssna på när man är på väg till jobbet! Så sköna lirarae med sjuk humor man får jämt skratta åt dom.=)
Idag diskuterade dom om det är ok att ens nya pojkvän/flickvän pratar om sitt ex" Så skulle man ringa in och säga sin åsikt. .
Jag tycker det är ok i en viss mån men varför ska man prata om sitt ex för..?
Helt onödigt att man får höra vilka resor osv dom upplevt tillsamamns.
Jag vill inte höra det och jag har inget intresse att berätta om mina moments med mitt ex ..Thats the past! ;)
Ringde iaf in dit,jag kom fram och fick snacka med dom dom fråga massa , dom skämtade jag sa mitt och nästan när samtalet va klart så självklart bröts det!
Hahah så irriterande så mitt lilla samtal kom inte med! *skratt*

Har legat vaken sen 03 inatt ca till jag gick upp 05:30 ..
va jag inte trött igår så kan man säga att jag är det idag!

Skulle va helt underbart att åka iväg på SPA...
Basta bada massage..Lovley..
Det blir nåt att fundera på ..

Bye bye!

1 kommentar:

  1. Haha, vad rolig du är som ringer in :P Dom är ju så jävla sköna :) Har du lust att kanske möta mig lite tidigare idag på klubben? Du behöver inte, men skulle behöva lätta mitt hjärta lite. Och något säger mig att du nog har tippsen som behövs ;) Pussa

    SvaraRadera