onsdag 3 februari 2010

"Trots trots trots..."

Är på jobbet ganska lugnt ska börja med dagens redovisning snart.
Blev lite sen idag..vaknade sent väckte Mirran som va som ett åskmoln när hon vakna! bråk & trots som håller på att driva mig til vansinne speciellt på mornarna..! Men det är bara räkna till 10 och själv hålla sig lugn annars blir de bara KATASTROF!
Jag som trodde att henns värsta trots va över,Att de skulle ge emd sig när hon närmade sig 4aår men den verkar tydligan bara ha börjat haha
Hur länge ska detta trots pågå??!!

Va helt slut igår hade lust att åka & köpa en chips påse och bara skita i Thaiboxningen :P men tvingade mig själv och åkte till träningen iaf! va där lite tidigare surra lite med Karianne& Lina V alltid lika trevligt :)
Sen kom marre hon har börjat träna nu så vi tränade ihop.:)
Vi övade mkt främre sparkar me förflyttnig oxå kändes bra men känns att man behöver träna mer på det..!
Främre(vänster) spark är mkt svårare att få till än vad högern är..men gäller att nöta nöta nöta like always!
Va bra träning och va nöjd att jag släpade mig dit!
Ser framemot sparringen och bastu med Lina på lördag =)

Längtar till sol & värme kan den här vintern ,snön slasket bara ta och försvinna!Är trött på den nu...

puss & kram!

1 kommentar:

  1. JaHAAAAAAAAAAAAA???????? och jag då på lördag? :( mobbare.. *snyft* *snyft*

    hehe..

    SvaraRadera