tisdag 23 mars 2010

Allt & ingenting...

Fick magont här för en stund sen och de går inte över ...blääää blev grymt trött oxå ..Jag som va såå LADDAD hela morgonen&förmiddan för att träna ikväll! Blir att peppa sig själv dit för jag vet att jag kommer va så nöjd efteråt! Så är de nästan alltid..peppa peppa peppa!

Några tjejer från klubben planerar utgång påsk helgen nån dag..Vore skitkul! middag&utgång istan!Goda drinkar.. ett bra ställe.. och shakea loss lite!
va ett tag sen sist ..vill dansa!Kan ju fira mitt nya jobba oxå heheh :P
Inte så att man festar ihjäl sig nuför tiden haha Becuse does days are over.. ;)
fattar inte hur man pallar festa typ "ons fre lör" varje vecka flera veckor irad??! Har ALDRIG pallat de max ett par helger fre-lör sen va man heelt slut..Och man tröttnar..jag blir så J*vla bakis oxå när jag dricker så de e sjukt mår lika dåligt varje gång!
Ok man behöver inte dricka varje gång men så roligt är de inte att gå ut man måste ut varje helg.. no no nopp...
Men whatever, siktar in mig på party till påsk iaf =)

Snart hemgång sweeeeeeeeetttt!! Behöver få i mig mat & energisen är jag fit for fight!
Bye bye!

2 kommentarer:

  1. Testar att kommentera... =)

    SvaraRadera
  2. Vad händer med Bloggen??
    This is a no no :))
    Bättre innan om du frågar MOI

    Ses Lördag, Kram

    SvaraRadera