tisdag 23 mars 2010

Min älskling och jag =)

Älskar hennes min här haha hon börjar redan försöka göra miner poser och inte nog med de hon klär på sig framför spegeln..hmm.. Undra va de kommer i från hehe ;-):-) ÄR SÅ JÄVLA GLAD! Träningen idag gick grymt bra! Vi körde mkt knän ,främre o bakre sparkar. Bra fys i början hade vi oxå. sen avsluta vi med valfri boxning,Behöver öva på krokar bla men är nöjd med träningen,Så nöjd att jag kläckte ur mig att jag skulle kunna köra ett pass till!(jag menar va inte så slut som jag brukar) Så när stretchingen va klar röck ena tränar tag i mig och jag fick köra FYS tills jag kunde säga att jag va trött.. Hahaha gick bra men jag kan lova att till slut efter alla benböj och upphopp så va jag trött :-PDe känns i bena o baken precis som de ska =) nu blir de promis med ena vovven sen dusch och sova.. Börjar kl 7 i morgon..zzz.. Borde redan varit i säng men de blir morgon dagens problem! Sweet dreams alla för de kommer jag ha ;-) Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar