onsdag 24 mars 2010

LOVE THE LIFE YOU LIVE

Gaaaah kan inte betsämma mig för hur jag vill att min blogg ska se ut varför blev de så svårt helt pltösligt?! Kan ju bero på att blogspot har rätt tråkiga mallar och min fantasi är ute och snurrar.. Och blir inte nöjd med nåt!Älskar uppriktighet och håller nog med dig Lotta den layouten va inte alls nån höjdare..*skratt* Men va oxå såååå trött på min gamla! Mne den får se ut såhär så länge tills jag kommit på hur den ska va.

Började tidigare idag så D lämnar Mirran på dagis thankz love <3
Är på GRYMT STRÅLANDE HUMÖR!!Solen skiner,sitter här med min vatten flaska på jobbet och iam just smiling :)
Har mycket att se framemot nu ..saker & ting börjar gå vägen och de kan behövas..
TRO MIG!!Har varit en låång uppförs backe med en del saker men nu har de börjat släppa så
Missan is back on track with a HAPPY FACE ..;):)

Hmmm druckit en kopp kaffe här.och börjar känna mig lite skakis..
Koffein känslig ,jepp det är jag :P

Dags att jobba nu!


Ha en bra dag alla! Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar