måndag 29 mars 2010

The final countdown..

Ingen är gladare än jag just nu !! Eller jo ok finns några till ;) men ÄR SÅ GLAD!!
Är bara 4 dagar kvar tills mitt nya jobb börjar! Äntligen! Trodde aldrig jag skulle känna sån stor lust att göra nånting annat för har ju gillat mitt jobb jag har idag,(observera att jag sa gillat ;)) Men det kan jag säga att jag verkligen har!
Är riktigt triggad för att visa vad jag går för och ge 110%! Känns så spännande nytt ställe nya människor allting nytt! Kan kalla mig själv lite av en "arbetsmyra"
Och tror det här kommer bli jäääävligt bra!
Det viktigaste är att man trivs på sitt jobb & alltid gör sitt bästa.Gör man inte de så blir de ingen bra alls ..Förstår inte människor som idagar i månader i år går och stampar på samam ställe vantrivs och aldrig byter jobb?!
Kan va svårt at skaffa jobb men de mesta har med inställing att göra!

Har börjat i avanccerat på Thaiboxningen och de känns grymt bra! Har lust att träna hela tiden ,Det går oxå i perioder men just nu är jag i en väldigt bra fas! Glad lycklig och målinriktad!

Kommer att kunna börja tjäna en extra slant oxå återkommer om de när de hela kommer igång ;)

Och folket THE SUN IS SHINING!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar