söndag 28 mars 2010

Pasta penne pollo..

Från Benevento kassmyra är för grymt gott! Har precis fått i mig det här hemma hos Alex där jag nu ÄNTLIGEN chillar med Alex och Lina =)
Dagen idag började bra & mysigt med alex & Julia <3 Blev en snabbis förbi Lotta oxå :)
sen har de varit rätt stressigt och rörigt och min telefon har gått varm..Shit..hinner typ aldrig svara el prata känns de som.Och det RINGER KONSTANT el mess så får jag mess..
antingen har jag för mycket runt omkring heeela tiden eller så ringer folk JÄMT vid fel tillfälle el är nog både och.. :/
hahah säger de igen och ni mina vänner som vet att ni ringt o ringt Im so sorry men ni vet att ni inte ska ta åt er ;)

Gillar inte känslan när folk inte har tålamod med en eller lyssnar på vad man säger,varför kan inte folk slappna av lite CHILLA!!!och sluta va så stressade...Allvarligt asså.. Blir jag "inträngd i ett hörn" så kommer det inte att gå och rucka på mig nånstans ..jag vänder andra kinden till " Jag hatar att stressa!! då menar jag dålig stress...
När de handlar om jobbet deadlines osv inga problem ;) men att a en massa onödiga krav på en....neee thankz but no thankz !

Ska va lite social nu sen hem,ladda för en vecka full av jobb,rensning,nytt jobb ;) och massa massa träning =)
SWEET!

Och baby om du läser..... I lööööve you *PUSS*

1 kommentar: