torsdag 18 mars 2010

God morgon!

Är på jobbet och har precis fått i mig en smörgås som kollegan köpte till mig .
Blev med brieost salami & gurka B-)
Höll på att försova mig i morse men gick bra ändå eftersom baby lämande Mirran till dagis,Så behövde inte en stressa ihjä mig ;)! Thankz Love <3<3<3
Igår blev de bara chill hemma kunde inte träna och inte gå nånstans men de va skönt att bara relaxa va ju så sjukt TRÖTT! Vi kollde på Trueblood och den serien är ju för bra! Går på 1an onsdagar kl22!
Mirran skulle haft sin läkar tid idag men va tvungen att avboka den *IRRI*!!!!!!!!
Får hoppas hon får en ny tid fort....

Ikväll blir de TRÄNING nice!!TAGGAD!
Får träffa Karianne idag oxå,Hon kommer till klubben kuuuuul =)

Snart är de helg wiii säger jag SKÖNT med helg!!
Men ska jobba lördag 13-15 så de e inte så farligt!

Ha en bra dag alla!! P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar