onsdag 17 mars 2010

TRÖTT TRÖTT TRÖTT

Är galet trött idag som jag redan visste.. Har knappt sovit nånting dels för att jag va så uppe i varv låg och funderade på a lt & ingenting...
Oxå för att jag än en gång sovit brevid mitt lilla ånglok!Dom där snarkningarna som hon har kan väcka hela huset *skratt* + att hon sparkas och buffas och knuffas...zzzzz....Kan verkligen inte sova om nån snarkar. :P
Vi lämnade Linas Engla på dagis först sen åkte jag och lämna Mirran till kl 9.
Hon går melaln 9-16 idag och det har funkat bra med inskolningen ev nästa vecka blir de full tid.
Är stressad som F*N har så mycket att fixa här på jobbet!!och vet inte rikitgt vilken ände jag ska börja i.Är solo just nu så får vänta in kollegan innan jag kan börja med nåt.. Väntar in han sen blir de full rulle!

Vill träna idag oxå få se hur de går med den biten..
och måste nog ringa och be om ursäkt till min syrra som jag fick ett
"litet utbrott" på för ingenting egentligen igår kväll..
Hmmm "anger management" kurs kanske skulle behövas hahahhahah

A jag säger då de...

"LOVE IS WICKED,Dont you think"

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar