tisdag 16 mars 2010

Jag och min älskling

Idag hemma hos annie=) mirran hade gjort illa foten och släppt ett par krokodil tårar,stackarn men de va ingenfara,gick över lika fort som de kom!Nu har jag nyss kommit från träningen,Gick riktigt bra idag fast jag trodde jag skulle va kass. Med tanke på mitt uppehåll jag haft.:-P Så nu är jag hemma hos lina,hon va barnvakt när jag va och träna ,tack vännen min! Luv ya!Alla sover.. och jag sitter och bloggar från min lur i badrummet(ska duscha strax) och funderar på hur i helvete jag ska kunna sova i natt?! Är uppe i varv-rastlös-tankarna snurrar.. Kommer nog bli en sömnlös natt.. Skulle vilja kolla på tv .. Va Inne på datan el ringa nån haha men kan inte för dom sover!! Gaaah! Ne blir duschen nu sen får jag väl roa mig med att räkna får el nåt ;-) god natt alla... Puss hej!

1 kommentar: