tisdag 16 mars 2010

Hej Folket!

Visste ni att...
-jag inte shoppat kläder,skor,smycken etc på 5 HELA månader!Strongt jobbat för att vara jag ;)
-Att jag ätit nåt onyttigt varje dag sen julafton SKANDAL! men nu är de slut på de from igår! hehe
-Att jag ska träna thaiboxning ikväll och ÄR SÅ LADDAD!
Kommer att börja kombinera min träning med långpromisar och försöka börja springa ca 2 dagar i veckan.Need to move my body!
-Att jag börjar mitt nya arbete om ca 2 veckor därmed extra klirr i plånboken *GLAD*
-Att jag slutar kl 13:45 idag för inskolningen på dagis fortsätter och förhoppningsvis i morgon kan jag lämna henne full tid!
-Att när man tror att man hört de värsta i tumba så dyker det upp nåt ÄNNU VÄRRE! hahahah Sjukt folk sjuka människor,skit snack och massa massa skvaller...Tumba i ett nötskal! Tur att ens egna nära & kära &vänner är rätt funtade!!
Love u my darlings & friends!=)

Och baby boo me löööööövöe you!!!!!!!!!! <3 <3 <3

Ha en underbar dag i solen alla!

PEACE!!!!

1 kommentar:

  1. Ärligt!!!
    Tumbas skandaler sprider sig,tro mig..Pinsamt!!!

    SvaraRadera