måndag 22 mars 2010

Monday morning!

På jobbet.Börjar kl 8 och slirade in sådär kl8:02! STRESS STRESS STRESS!
Morgonen började bra,Gick upp i tid hoppa in i duschen käka frulle och väckte Mirran.Hon däremot va JÄTTE trött! Hon ville inte alls gå upp vilket jag förstår då hon tyckte att vi skulle vakna kl 4 i natt ...Jättekul att börja disskutera med en 4åring att det forfarande är natt och och att vi ska fortsätta sova!Hon är envis men jag är mer envis så till slut så gav hon med sig ;)
Det flöt på tills vi kom ut til bilen och jag insåg att dörrarna hade frysit fast så bråka med dom!Skrapa rutan tog LÅNG tid! För isen vägrade släpa helt sjukt tog i allt vad jag hade Irriterad stressad (mitt morgon humör är väl inte de bästa heller) och så gick inte framdörren att stänga sen heller..suck...Fick igen dörren låste den åkte till dagis och när vi väl va framme där hade dörren gått i baklås!!! Så nu får jag hoppa in och ut genom passagerar dörren..!Jippie.. el hur?!!
Dags för en ny bil kanske???! Ok de här går nog att fixa till ,lite småfix men till sommaren blir de nåt nytt!B-)

Ha en bra start på veckan alla!
psssst:Bara 7 dagar kvar sen börjar jag mitt nya jobb!!!! SWEET!

Puss och kram HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar