söndag 21 mars 2010

SNÖ OCH REGN??!

Har nyss vaknat och gått upp med D.
Haft en skööön sovmorogn men är trött ändå?!
How come?! vet inte...zzzzz
Hade tänkt att va duktig och gå ut att springa tills jag titta ut och så de underbara vädret NOT! va fan e de här??!! Snö blandat regn,jag som hade beställt strålande sol tills idag..!
Men men som dom säger "finns inga dåliga väder bara dåliga kläder" så ska ta mig i kragen och gå ut och springa såhär innan frukost! ..El så kanske jag tar en långpromis med Noni ..Hur som helst ska jag ut!!

Igår va det en lördag fylld med chill efter jobbet.Det va bra väder ok helt jävla uNDERBART väder och jag & baby hade en bbbrrraa dag! Vi fixa med bilen ,va ute och åkte här & där kolla runt lite,Åkte och handla bla lördags godis till mig hahah :P sen va de film och massa massa myyyyyys <3<3
Vi va barnfria och hade kunnat festa(va många som parta igår ;) ) men vi skippa de..
Skönt att bara va och ha kvalite time,älskar när allt flyter på så va en riktigt nice lördag ! *kärlek*

min lilla virvelvind borde komma hem om ett tag och sen ska henns kusin vitamin moa sova här idag.Bästisarna som älskar att bråka med varandra hahaha ni ska se när dom två sätter igång båda är grymt envisa med temprament!Dom kan va hur gulliga som helst leka skratta kramas för att nästa stund stå och slå varandra och skrika & gapa. Men brukar alltid lösa sig bra och så är de bort glömt efter minuter,Tur att dom inte är långsinta haha :P

hoppas ni haft en grym hel alla nu ska jag ut i slasket!

Ciao ciao!

1 kommentar:

  1. Skönt att bara ta det lungt! =) Jag känner dock att jag tar det för lungt nu haha! kraam på dig!

    SvaraRadera