lördag 3 april 2010

GLAD PÅSK =)

Sitter här hemma hos Annas (Anna min brors fru) föräldrar med heeela familjen samlad. Vi har ätit massa god påsk mat och Annas underbara chokladtårta med grädde till efterätt. Är så MÄTT så jag håller på att dööö.
Vi är i nynäshamn och skulle behöva gå hem härifrån hahaha allvarligt har ätit MASSOR!! Började dagen med 1 timmes powerwalk och blir minst en till ikväll,DET BEHÖVS! ;P

Jag och brrrrorsan (min brorson) jimmy har surrat lite skit spanat på internet och snackat förhållanden .Vi är grymt olika på vad som är okej och inte okej att göra när man är tillsammans höhö han är kanske lite mer open minded än mig el så beror de på att han bara är 20 ??? ;)
Neee det är dags att sluta blogga och va social,typsikt mig att gå in på datan så fort de finns en öppen hehe :P

Hoppas ni alla haft/ har en underbar påsk! Och att ni fått massa påsk ägg...själv blev jag utan men eftersom Mirran fått ca 5st så har jag hjälpt till med godis ätandet ...Visst har hon en snäll mamma! =)
Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar