söndag 4 april 2010

Housewife

Haft skön dag idag en riktig Homeday" Både jag D & mirran har bara varit hemma och fixat. Jag började dagen med två promisar med doggsen ute i vårat härliga vår väder!ok sen tog vi en snabb tripp till ica maxi handla de vi behövde. Blev pasta carbonara till lunch när vi kom hem som vi åt på balknogen. MYS!(så nice sommaren är runt hörnet;-))Jag som jämt fryser tyckte inte alls de va kallt! Resten av dagen har jag ägnat åt att diska tvätta diska tvätta ,bakat smarriga choklad muffins=) sen fortsatt tvätta,diskat lite till.Gjort kyckling med Teryaki sås & bambuskott +ris till middag,Rekomenderas! Efter middan blev de städning göra pussel med mirran och fixa sista tvätten.Yes som rubriken har varit en riktig housewife idag!:-PNu ligger jag i sängen bloggar från mobilen haha har varit helt handikappad vi har inget internet! GAAH blir galen vet inte vad de är för fel men de måste fixas!imorgon blir de träffa marina och barnen,va länge sen :-)nu dags att sussa natti natti folket! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar