lördag 10 april 2010

LIKA DYSTER SOM DAGEN ÄR GRÅ

El nåt sånt ...! Idag är en dag JAG VERKLIGEN VILL HA BARNVAKT!! Men såklart så finns de ingen och all of my plans går åt helvete...FAAAN!! Så jävla lack villl uuuutttt!!! Men dagen är inte slut ännu så de kanske löser sig.. annars är de livets hårda skola man får inte alltid som man vill ;) men en stor suck på de isf......
Är hemma hos Charlie nu ,kusinerna ska få leka =) Dom sitter i köket och äter pasta sallad med lax&räkor..Inte nåt för mig ;) så ska äta texmex pizza hahahah
Riktig gourme middag på min så UNDERBARA dag.. pffffft!

Veckan har varit GRYM! Trots att jag missat all träning.Är riktigt nöjd med mitt nya jobb har sagt de förut men att byta jobb är de bästa jag gjort på länge! HAPPY"!
Kommer vara ännu mer när lönen kommer för då kommer även min slutlön från gamla jobbet *KLIRR KLIRR* höhö ne men kommer bli asbra!
Och näst vecka blir träna i massor LÄNGTAR!!

Ha en bra helg alla få se hur min slutar...... CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar