onsdag 7 april 2010

Me today @ work ;-)

Jah fortsätter att blogga och facea med min lur börja kännas liite tråkigt! Ok GRYMT JÄVLA TRÅKIGT! jag menar kan inte läsa bloggar och allt annat kul man gör i brist på annat när man är själv hehe nee så e F*N dags att ta tag i det och se vart de felar!! Databeroende va ordet!;p Jobbet flyter på precis som de ska,idag blev de jobb 9-20.. Live övertid alltid bra:-) Det enda som är jobbigt är att jag inte kan träna.. IT SUCKS! men nästa vecka blir bra igen! Nu blir de laga mat, suprisea darling lite tills han kommer hem.. ;-) Ciao folket!

4 kommentarer:

  1. vad är det där för min??
    Hahahhaha hAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. the one and only Annie =D8 april 2010 kl. 10:04

    shit vilken MILF=) call me när du har tid, jag var helt död igår, puss lovi <3

    SvaraRadera
  3. Jobbar du på Toyota i kungenskurva? Om du gör det så är vi grannar! kraaam

    SvaraRadera
  4. Japp toyota kungenskurva =)

    hahah ja vad är de för min ;) :) *skratt*

    SvaraRadera