tisdag 6 april 2010

RIO

Är så fin och har blivit så duktig! Inte alls lika jobbig som en hanhund/valp brukar vara utan börjar ÄNTLIGEN lugna sig ;-) nu ligger båda doggsen och sover .Är väl dags för mig oxå att sussa strax.. Haft en jätte bra dag idag och allt flyter på riktigt bra trots att de bara är min 2a dag på nya jobbet! Är rätt mycket att ta in,nytt system,ny redovisning,lära sig göra löner etc.Men så roligt =) älskar att ha nåt att jobba för,ha ett mål och de är exakt vad jag har!"Veta vad man vill i livet?! Yes vet jag vill i mitt liv ;-) Är så glad oxå för mina nära och kära som de går så bra för nu!! Life is great och så NICE att de är BRAA! KÄRLEK TILL ER mina vänner!skön känsla att sätta sig ner och ha just den där känslan..ni vet "De går bra nu" haha UNDERBART! Sweet dreams alla! Puss hej!

1 kommentar:

  1. Tummen upp för dig !!
    Kul att höra att allt är bra ... o till o med
    ännu bättre än så :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera