onsdag 14 april 2010

SÅ LACK..;P

Blev jag igår efter min träning! Äntligen kunde jag träna med ett uppehåll på ca 2 veckor,Och var SÅÅÅ laddad! vi började som vanligt med drygt 5km löpning gick hur bra som helst sen var de uppvärming innan vi började köra igång på riktigt.
Och de gick ingen bra alls igår.. Va strykrädd och rygga rätt mycke i sparringen :( Boxningen gick ingen bra alls..och ni vet ju hur de blir om man börjar tvivla på sig själv och är osäker då går de bara utför, Vilket de gjorde..Så frustrerande!! Höll på att flippa ur!! Min inställning va inte den bästa heller så aa...lack va jag i af som ett åskmoln när jag kom hem Inte så roligt för min darling som fick ta skiten ..Sorry my love ;):) Men men bara ladda för nästa träning,För jag vet att jag kan bättre!!

@ work fullt upp tagit ca 2 tim att skriva detta blogg inlägg HAHA tiden går fort när man har roligt el nåt :)
Ikväll blir de träning om jag kan annars blir de hitta på något annat få se vad som händer.. kanske träffa Annie? Alex? El så blir de bara chilla hemma och sova tidigt.Inte så van att gå 05:15 om mornarna.
Kommer föresten jobba 12 dar i sträck nu. blir jobba extra hela helgen oxå..Både lör&sön.
Extra pengar är ALLTID BRA!

Pssst,Jag & darling ska boka resa till thailand nu till i vinter!!
Mirran ska självklart med! LOVLEY!! Nåt att se framemot!
SOL&VÄRME I thailand är exakt vad jag behöver =)=)*GLAD*

Heippa hei!!

1 kommentar: