tisdag 13 april 2010

Tjohoo!!

Tisdag morgon och har haft fullt upp!Började 7 så vi va uppe innan tuppen i morse ;p
Är grymt härligt när man åker så tidigt och de är ljust ute man blir så glad!!
Igår va jag helt död! Så trött efter min och annies tripp vi hade i söndags till Heron ..Inte bra att dricka latte kl 21.30 på kvällen ..:P
Får skylla på Lotta med tanke på att de är hon som introducerat mig för "Latte Macciato" ;):)
hmm hehe blev ca 4 tim sömn bara!Kunde inte komma iväg till träningen heller..
så blev 2 långpromisar med doggsen för att sen sova tidigt..zzzz
Det behövdes för idag är jag pigg som en lärka och så laddad! =)

Ha en bra dag alla för de ska jag! (Längtar till detta månads slut! ;))

Puss och kram! Heeeeeej!

1 kommentar:

  1. HA ha ha skyll fasen inte på mig !!
    Jag skulle ALDRIG dricka kaffe av nåt slag kl 21.30 ...din galning!

    SvaraRadera