lördag 1 maj 2010

CHILL..

Sitter hemma och chillar efter mycket bra dag! Åkte upp till östra pizzan sa hej till Ninni och Ellen dom va där och käka bakis mat tidigare idag ;) trevligt ses :)
Efter de åkte jag & darling ut och snurra lite (allt va stängt) Så blev inget shoppande hem,Får ta de nästa helg ;P
Blev pasta på Benevento och de var ingen höjdare..Älskade deras pasta förut men får hitta ett nytt ställe! No good....

Marina fyller som sagt år idag =) Folket är hemma hos henne nu för att sedan går till Tbs..Får hem min lilla virvelvind snart så blir nog inget party för mig ..Inte för att jag har så stor lust att va bakis i morgon heller, så blir CHILL!
Ska ner till gula villan nu hyra lite filmer.. SKRÄCKISAR! Köpa massa godis och sen ska jag svulla hahahah :P

(kanske blir att åka ne roch säga hej til tjejerna;):))

CIAO CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar