söndag 2 maj 2010

TOREKÄLLBERGET

Sitter hemma hos linda nu surrar lite skit och ungarna leker & busar.Vi har varit på Torekällberget på ponnyridning och kollat på djuren! :) Miranda & olivia va jätteglada och Mirran bara älskade att få rida,Hon var ÖVERLYCKLIG! ´Fanns getter ,lamm,kosser,grisar,kaniner och tuppar. Vi käkade lunch på ett jättemysigt cafe innan vi åkte hem igen.*MYS*

Blev bara att ta de lugnt igår.Vi kolla på Avatar Jag D & A och svulla massa hehe
Orkade inte gå nåpnstans sen :P
Filmen va ju dock sådär inte såbra som jag förväntade mig..Man kanske skulle sett den 3d på bio men nja..inte min typ av film riktigt. Hyrde 2012 oxå så blir att se den ikväll!
Fanns såklart inga bra skräckisar att hyra annars hade jag hyrt det.:P

Är så sugen på grillat!! Har ju ingen grill så blir att köpa kött iaf steka upp och göra potatisgrätäng sallad mm.. ja tror nog de :)

PÖSS Heeeeeej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar