torsdag 20 maj 2010

Good things to come...

Ont i huvet ...yr.. ush tagit en naproxen druckit lite vatten och hoppas på att de går över SÅ MAN KAN SOVA I NATT!och hoppas oxå på att må som en prinsessa i morogn om jag verkligen intalar mig själv de visst komemr jag göra det?? ;)
Har egentligen inget speciellt att skriva och inget underhållande haha men what a hell skriver ändå ;P

2juni börjar den riktigt FYS träningen dvs tidiga mornar kl 5-6 KICKASS!!! Bechen 2010..sweeeet!
Nästa vecka blir de träning med avvanccerat just what i need få ut lite aggressioner
Träna hårt ..lagom tills de dags att gå till frissan hos underbara SANDY!
sen är då dags för Monadybar! Tjohoooooooo!
Hardstyle is my style!

Min älskade Mirran sover hos min systeryster i natt thanx for the help sis!!
time to sleep ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar