fredag 14 maj 2010

Just me ;-)

Va trött som fan men nu kan jag inte sova.. Börjar man tänka kan man aldrig sluta.. Ligger och tänker på allt möjligt som jobb pengar kärlek vänner träning m.m Är super nöjd med mitt jobb så jävla nöjd!och super taggad för att träna,det är faktiskt sommar SNART så dags att få tiden att räcka till..men de kommer den att göra ;P Nåt jag älskar är okomplicerade människor! Och när saker&ting bara flyter på.. Ni vet när allt bara matchar in jag menar hur skönt är inte det?!:-)Man ska veta vad man vill och se till att får det,oavsett vad det är ;-) varför göra saker krångligt när de kan va enkelt?? Nu ska jag nog göra en Lotta och räkna "hihgheels så jag somnar hahaha =) ps. ANNIE Min hottie me love you!! Tack för allt! god natt.. Over and out.

1 kommentar:

  1. Tack själv älskling;) du e bäst älskar dej med <3

    SvaraRadera