fredag 14 maj 2010

RISE N SHINE!

Nyss kommit till syrran min lilla virvelvind sov över här. Moa& Mirran(kusinerna) har bråkat som fan!Helt vilda,skriker slåss drar varandra i håret!Det blir skrik & gråt sen löser dom det och säger förlåt pussas&kramas...HAHA ni skulle se dom!
hmm ..förstår inte alls när dom säger att Mirran brås sin mamma" *skratt* Så himla kaxig!! ;)

Det är breakfast time...men faan är inte hungrig..Så skumt?! Jag brukar inte kunna röra mig en meter utan frulle för jag ÄLSKAR FRUKOST! Men jag fortsätter skylla på vädret hahahah kanske kommer aptiten tillbaka med solen ;)
Blir en STOR kopp söder te iaf.

vädret är kass ..På schemat idag står träffa karianne,handla födelsedags present kanske SKHLM??
Ikväll blir de Hit the road to ösmo för att fira jimmy!
(vad köper man til en som fyller 20??? )Får fundera på den lite...

Bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar