lördag 19 juni 2010

Blivit lite för mycket av de goda..

No Shit..! Är så mätt så jag mår dåligt :-PHar blivit film kväll med Marina. Vi såg "Wrongturn 1" och "The human centiped"(tror de stavas så) den andra är en riktigt sjuk äcklig STÖRD FILM! inte den bästa film jag sett men en utav dom mest skadade .. Ni som inte klarar av skräckisar och är känsliga ska inte se den här.. Höll själv på att kräkas..säger de sjuk film! Kommer ha svårt att sova inte pga filmen, är en sak som stör mina tankar..sen är jag jätte orolig för miranda och hennes ben som svullnat upp ännu mer :-( tittat till henne flera gånger! hon har hunnit fått medicin 2gr idag så hoppas att de ser bättre ut i morgon..min lilla virvelvind:-( Har bestämt mig nu för att ge mig på träningen igen nästa vecka har inte gått så bra nu..med nåt egentligen haha, men ska göra mitt bästa så mycket jag pallar ;-) NEED TO MOVE MY ASS! God natt och sov gott.. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar