fredag 18 juni 2010

LÅÅÅNG DAG

Min dag fick en oväntad vändning och jag har ägnat hela dagen åt läkar besök med Miranda.
Tackar dagis att dom va så observanta på hennes ben som hade blivit super rött och svullnat upp.
Det visa sig att hon har borrelia och ska nu äta penicilin i 2 veckor!! :/
J*vla äckliga skit fästingar I F*cking hate them.....
Men tur att vi åkte in så tidigt för hon mår bra trots omständigheterna.
Däremot är vissa totalt HJÄRNDÖDA på apoteket och kan inte räkna !! hamna i disskution med hon som ger ut recepten som sa emot va läkaren ordinerat miranda. Vart va dom på matte lektionerna??!! Hon fatta peaken till slut och kärringen och insåg att jag hade rätt...( Då både jag och läkarn räknade ut dosen på milligram lika
)Blev bara lite lack sådär som jag kan bli ;)

Är fredag i dag men känns som att det är mitt i veckan ..blir lugnt heeela helgen..
Och ikväll blir de skräckfilms kväll hos Marina =) Skönt att göra lite annat för omväxlingens skull ;-)

BESITO!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar