lördag 12 juni 2010

DAGS ATT GÅ UT...

På en lång promenad med Noni! Måste röra på mig har bara chillat heeela dagen.
(ok har hunnit med städning,en liten promis,gjort ugnspannkaka,gjort egen marinad till kycklingfileer &egen klyft potatis sallad. mm) Blev riktigt nice :P
Men måste ut nu get some fresh air"
Mirran & D sover.. Tröttmössorna :)

Ska åka och hämta hit salsa oxå.(Lottas söta vovve)
Hon ska träffa sin man idag ;) så självklart hjälper vi till!

Funderade på mitt förra inlägg jag skrev..Om gammal kärlek" Vissa personer berör oss i livet mer än andra... D för mig är en sån person.. Vi har alltid tyckt om varann..Ända sen jag va typ 15 och han 18..helt sjukt ..Det va aldrig rätt tillfälle för oss..Inte våran tid..men den kom sen ,Det har alltid funnit där ;)
KÄRLEK! Fast vissa kallar oss Mr& Mrs Smith hehe..

Ne dags att dra ut i stormen nu..

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar