lördag 12 juni 2010

GAMMAL KÄRLEK DÖR ALDRIG EL GÖR DEN ...;)

Har en kollega på jobbet .Han är ca 60år.
Vi kan kalla han K. Vi kommer bra överens och han rolig som helst! En galen grek HAHA!
För ungefär 2 veckor sen började han berätta lite om sitt liv och att han va tillsammans med en finska på 80 talet och att dom höll i hop ett par år.Han va galet kär i henne! Nånting hände vet inte exakt om dom bara gled i från varandra el vad det va som gjorde att dom inte höll ihop längre..men iaf han har tänkt på henne under alla dessa år ,ca 25år!! Han har familj,Fru&barn men har inte kunnat sluta tänka på henne..FATTA! I 25 jävla år har han undrat vad som hänt med henne vad hon gör..är hon gift osv.
men inte tagit reda på nånting.

jag som är super känslig och faktiskt är romantisk av mig
(älskar att kunna göra en annan männinska glad)
Tänkte att jag skulle hjälpa honom att hitta henne!Han kom inte ihåg exakt vilket datum hon var född eller om hon hade kvar samma efternamn etc,men med dom uppgifterna jag fick började jag söka efter henne...
Efter ca 1 veckas sökande så HITTADE JAG HENNE!!! helt sjukt!!
Han blev så glad så han va tvungen att sätta sig ner hahahah han höll på att ramla baklänges ;)
Så jävla häftigt sånt här! Hon fyller 60år nästa vecka så förmodligen får hon ett blombud av honom ..
Ska bli spännande och se om hon hör va sig...man vet aldrig....
Jag hoppas hon gör det!

Idag är de skit väder blir chill och baka mina muffins jag aldrig bakade i veckan ..
Väntar med spänning på att bli moster igen!!! Senast på måndag kommer lillen ut!! =)

Ciao!

6 kommentarer:

  1. Åh sådana kärleks historier gillar jag att höra även om jag tycker lite synd om hans fru :p

    SvaraRadera
  2. Vad häftigt! Och lite läskigt att det är så enkelt att hitta någon efter 25 år. Men praktiskt i just det är fallet.

    SvaraRadera
  3. Han älskar självklart sin fru& familj han vill bara hitta henne..se hur hon mår osv....
    Ibland berör personer en så pass mkt att man aldrig någonsin glömemr dom...;)

    SvaraRadera
  4. Åh, men dåså.. fan känner igen den känslan vissa kommer alltid finnas där i ens hjärta.. vilken underbar historia! Tack för att du delade den :)

    SvaraRadera
  5. Jag som har lite svårt med det där ..."släpp o gå vidare" är ett måtto jag gillar, tycker ju jvligt synd om hans fru!
    Där har han gått o fantiserat i 25 år,, hade grävt ner min man ;))

    Hade DOCK varit VÄLDIGT romantiskt om han var singel :)

    SvaraRadera
  6. hahahah "fantiserat" är nog att ta i,iaf i de här fallet ;):)

    jag tror att om jag och D tex splittrades hastig så skulle jag nog undra om 20 år hur han mår och hur han har de..och skulle vilja veta,skillnad om man skiljs åt som ovänner .. =P

    SvaraRadera